[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
معرفی افراد::
امور آموزش ::
امور پژوهش::
اخبار دانشکده::
فضاهای آموزشی و تحقیقاتی::
تسهیلات پایگاه::
ارتباط با صنعت::
لینک های مفید::
تماس با ما::
گروه های دانشجویی::
::
مراکز تحقیقاتی و پزوهشی
مرکز تست و پایش ماشین های الکتریکی

مرکز تحقیقات نانوپترونیکس 

پژوهشکده سبز  

پژوهشکده الکترونیک 

آزمایشگاه تحقیقاتی الکترونیک قدرت 

قطب علمی اتوماسیون و بهره برداری از سیستمهای قدرت 

مجله مهندسی برق و الکترونیک 

پژوهشکده مهندسی و فناوری عصبی ایران  

آزمایشگاه تحقیقاتی آنتن 

مرکز مطالعات راهبردی وبین الملل فاوا

..
پیوند با سیستم های دانشگاه

AWT IMAGE
AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
مصاحبه تخصصی دکترای برق 97

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کدام بخش از سایت دانشکده مهندسی برق بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرد؟
آموزش و اطلاعیه های آموزشی
پژوهش و اطلاعیه های پژوهشی
اطلاعات دانشکده و اساتید
اخبار
اکثر موارد موجود در سایت
   
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی برق چیست؟
اطلاعات ارائه شده در حد کفایت است.
اطلاعات ارائه شده مطلوب است ولی نیاز به اطلاعات بیشتر می باشد.
اطلاعات ارائه شده کافی نیست.
   
..
درج نظر
به نظر شما کمبودهای سایت دانشکده برق چیست و برای رفع آن ها چه اقداماتی باید انجام شود؟ برای درج نظر کلیک نمایید.
..
:: دفاعیه آقای سجاد روشن روان ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۷/۲۵ | 
چکیده 
به منظور بهبود قابلیت اطمینان سیستم و تضمین پایداری سیستم های در معرض عیب، رویکردهای زیادی به عنوان سیستم های کنترل تحمل پذیر عیب مطرح شده است. که می توان آنها را به دو گروه فعال و غیرفعال تقسیم کرد. روشهای فعال از قسمتی به منظور آشکارسازی و تشخیص عیب بهره می برند. در این دسته از روش ها در حالت کلی، مقداری تاخیر وجود دارد که این زمان معمولا به عنوان زمان لازم برای تشخیص عیب شناخته می شود. زمانی که عیب رخ می دهد، سیستم معیوب تا زمانی که عیب آشکارسازی و تشخیص داده شود و سپس باز طراحی صورت گیرد، تحت کنترل کننده نامی عمل می کند. این موضوع ممکن است باعث از دست دادن بخش قابل توجهی از عملکرد سیستم و حتی ناپایداری آن شود. با توجه مطالعات صورت گرفته، تعداد بسیار کمی از مقالات و منابع وجود دارند که تاثیر این تاخیر را بر پایداری سیستم های غیرخطی مورد بحث و بررسی قرار داده باشند. در این پژوهش رویکردی جدید در طراحی سیستم کنترل تحمل پذیر عیب نظارتی برای دسته مشخصی از سیستم ها با مدل دینامیکی غیرخطی ارائه می شود. این روش، پایداری سیستم را در طول زمان تشخیص و جبران عیب تضمین می نماید و از این رو قابلیت بکارگیری در سیستم های ایمنی بحرانی را خواهد داشت. در این دسته از سیستم های کنترل تحمل پذیر عیب از روش تصویر به منظور بازطراحی کنترل کننده جهت انطباق با سیستم معیوب استفاده می شود. سیستم کنترل نظارتی با توجه به قانون کلیدزنی، بعد از شناسایی و تشخیص عیب بر کنترل کننده از پیش طراحی شده سوییچ کرده و زمانی را صرف تخمین عیب و طراحی کنترل کننده نمی کند. در این پژوهش دو قانون کلیدزنی مبتنی بر حالت و زمان اقامت بدین منظور ارائه شده است. روش ارائه شده در طراحی حلقه کنترل سیستم خودخلبان یک پرنده مافوق صوت در معرض عیب بکارگرفته شده است. کامل ترین روش ارزیابی بخش کنترل سامانه های هوافضایی قبل از آزمون پروازی، شبیه ساز سخت افزار در حلقه است. از این رو نتایج حاصل از بکارگیری سیستم کنترل طراحی شده در آزمون سخت افزار در حلقه برای پرنده ارائه شده است. نتایج حاصل با نتایج شبیه سازی مقایسه گردیده است. نتایج حاصل کارایی روش ارائه شده را در حلقه کنترل خودخلبان پرنده نشان می دهد.
دفعات مشاهده: 78 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.2 seconds with 53 queries by YEKTAWEB 3855