[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
معرفی افراد::
امور آموزش ::
امور پژوهش::
اخبار دانشکده::
فضاهای آموزشی و تحقیقاتی::
تسهیلات پایگاه::
ارتباط با صنعت::
لینک های مفید::
تماس با ما::
گروه های دانشجویی::
::
مصاحبه تخصصی دکترای برق 98
98
..
مراکز تحقیقاتی و پزوهشی
مرکز تست و پایش ماشین های الکتریکی

مرکز تحقیقات نانوپترونیکس 

پژوهشکده سبز  

پژوهشکده الکترونیک 

آزمایشگاه تحقیقاتی الکترونیک قدرت 

قطب علمی اتوماسیون و بهره برداری از سیستمهای قدرت 

مجله مهندسی برق و الکترونیک 

پژوهشکده مهندسی و فناوری عصبی ایران  

آزمایشگاه تحقیقاتی آنتن 

مرکز مطالعات راهبردی وبین الملل فاوا

..
پیوند با سیستم های دانشگاه

AWT IMAGE
AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
گواهینامه HSE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
کدام بخش از سایت دانشکده مهندسی برق بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرد؟
آموزش و اطلاعیه های آموزشی
پژوهش و اطلاعیه های پژوهشی
اطلاعات دانشکده و اساتید
اخبار
اکثر موارد موجود در سایت
   
..
نظرسنجی
ارزیابی شما از سایت دانشکده مهندسی برق چیست؟
اطلاعات ارائه شده در حد کفایت است.
اطلاعات ارائه شده مطلوب است ولی نیاز به اطلاعات بیشتر می باشد.
اطلاعات ارائه شده کافی نیست.
   
..
درج نظر
به نظر شما کمبودهای سایت دانشکده برق چیست و برای رفع آن ها چه اقداماتی باید انجام شود؟ برای درج نظر کلیک نمایید.
..
:: دفاعیه دکتری آقای حامد صادقی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۷/۱۶ | 
چکیده
موضوع اصلی این رساله، پایش وضعیت، تشخیص عیوب و جداسازی آنها در یک مجموعه موتور القایی و پمپ گریز از مرکز می باشد. برای این منظور می توان از روش های تشخیص عیب مبتنی بر سیگنال و مبتنی برمدل استفاده نمود. با توجه به اهمیت مسئله مقاوم بودن الگوریتم های تشخیص عیب در مقابل اغتشاش بویژه در پیاده سازی عملی، در این رساله طراحی الگوریتم های مقاوم برای جداسازی اثر اغتشاش و اثرعیب به عنوان مهمترین مسئله مورد توجه قرار گرفته است. در روش مبتنی بر سیگنال از آنالیز انتشار عیب بمنظور بررسی تداخل اثرات اغتشاش و عیب استفاده شده است. در این آنالیز مجموعه ای از اثرات ارتعاشی، الکتریکی و فرآیندی در نظر گرفته شده است. با استفاده از نتایج این آنالیز اثرات مرتبط با عیوب که قابل تفکیک از اثرات ناشی از اغتشاش می باشند، برای الگوریتم تشخیص عیب انتخاب شده اند و سنسورهای مورد نیاز و جانمایی آنها برای اندازه گیری این اثرات تعیین گردیده اند. در روش های مبتنی بر مدل که به لحاظ ساختاری امکان طراحی مقاوم و در نظر گرفتن اثر اغتشاش وجود دارد، بمنظور افزایش قابلیت اطمینان و کاهش اعلام اخطار های سیستم تشخیص عیب، مسئله خطای مدلسازی مورد توجه قرار گرفته است و از روش های تطبیقی و تخمین بصورت برخط برای بدست آوردن مدل دقیق تر پیشنهاد شده است. به منظور انجام آنالیز انتشار عیب ، طراحی الگوریتم تشخیص عیب و در نهایت صحت سنجی این الگوریتم ها یک سیستم آزمایشگاهی موتور-پمپ با قابلیت ایجاد انواع عیوب طراحی و پیاده سازی گردیده است و از نتایج این رساله برای طراحی و ساخت عملی یک سامانه پایش وضعیت و تشخیص عیب برای الکتروموتور و پمپ های یکی از مراکز انتقال نفت در مقیاس صنعتی استفاده شده است.
دفعات مشاهده: 170 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.22 seconds with 54 queries by YEKTAWEB 3960