[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
امور آموزشی::
معرفی افراد::
امور پژوهشی::
اخبار دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
تاریخ

امروز: سه شنبه مورخ 29 بهمن 1398

..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: دورۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی
:: نشست و تبادل نظر با موضوع ارزیابی درونی کیفیت گروه آموزشی
..
:: کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد ::
 | تاریخ ارسال: 1397/1/19 | 
کتاب مدیریت تجربه ی مشتریان به قلم دکتر علی بنیادی نائینی، منتشر شد. این کتاب در زمینه مدیریت تجربه مشتریان می باشد که پس از انجام چندین پروڗه صنعتی با شرکتهای معظم و معتبر به رشته تحریر در آمده و جزو اولین کتابهای نگارش شده در این حوزه در داخل کشور می باشد و توسط سازمان مدیریت صنعتی چاپ شده است.
دفعات مشاهده: 3101 بار   |   دفعات چاپ: 305 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4044