[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
برقراری ارتباط::
سایت های مرتبط::
تسهیلات پایگاه::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE

نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۲۱۴

خبرنامه شماره ۲۱۳

خبرنامه شماره ۲۱۲

خبرنامه شماره ۲۱۱

خبرنامه شماره ۲۱۰

خبرنامه شماره ۲۰۹

خبرنامه شماره ۲۰۸

خبرنامه شماره ۲۰۷

خبرنامه شماره ۲۰۶

خبرنامه شماره ۲۰۵

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سالروز امامت حضرت مهدی(ع) مبارک باد
..
:: دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی راه آهن ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱۱ | 
دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی راه آهن


 
حمیدرضا حیدری نوقابی (دانشجوی دوره دکتری مهندسی راه آهن) سیزدهم آذرماه 1396 از رساله دکتری خود با عنوان «بررسی رفتار دینامیکی نواحی انتقال در خطوط ریلی» دفاع می کند.
چکیده این رساله که راهنمایی آن را دکتر جبارعلی ذاکری و دکتر مرتضی اسماعیلی بر عهده دارند، به شرح زیر است. ضمنا این جلسه دفاعیه ساعت 15:30 در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی راه آهن برگزار می شود.
چکیده:
در تحقیق حاضر، مجموعه برررسی¬های کاملی شامل مطالعات عددی و میدانی انجام گردیده است. در این راستا برای انجام بررسی¬های میدانی و آزمایشگاهی یکی از محل¬های اتصال خط بالاستی به دالخط  (تونل زیرزمینی راه آهن مناطق 17 و 18 واقع در خط راه اهن تهران- تبریز) انتخاب گردید و در این محل نواحی انتقال مورد نظر ساخته شد. سپس با نصب حسگرها (تغییرمکان سنج، شتاب سنج، کرنش سنج و..) و ابزاربندی اجزاء خط با انجام برداشت های میدانی، پاسخ های دینامیکی ناحیه انتقال مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفت. در ادامه به منظور انجام بررسی های عددی یک مدل اندرکنش سه بعدی¬ خط- قطار با مدلسازی خط بالاستی، دالخط و ناحیه انتقال بین آن ها و اندرکنش خطوط مذکور با قطار شبیه سازی گردید. پس از آن که نتایج مدلسازی با نتایج تست های میدانی اعتبارسنجی گردید، در هر دو مطالعات میدانی و عددی، عملکرد و رفتار دینامیکی خط در ناحیه انتقال با ریل های کمکی و همچنین ناحیه انتقال با ریل های کمکی و دال دسترسی با انجام تحلیل حساسیت های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

آدرس کانال تلگرام رسمی دانشگاه: https://telegram.me/IUST_Official
دفعات مشاهده: 71 بار   |   دفعات چاپ: 6 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.189 seconds with 963 queries by yektaweb 3525