دکتر یاسر سبحانی فرد


 " دکتر یاسر سبحانی فرد "

دانشیار
گروه مدیریت 
 
Email : sobhanifardiust.ac.ir
 

تحصیلات دانشگاهی
کارشناسی : مدیریت
کارشناسی ارشد: مدیریت عملیات
دکتری : مدیریت بازرگانی و منابع انسانی
عنوان رساله دکتری : طراحی و تبیین مدل اثرگذاری استراتژی های برون سپاری بر کیفیت خدمات مشتریان

محل تحصیل : دانشگاه شهید بهشتی 
زمینه های تخصصی و علاقه های تحقیقاتی
  1. مدیریت بازرگانی
  2. مدیریت رفتار و منابع انسانی
  3. سیاست گذاری رفتاری
سوابق تدریس و عضویت هیات علمی 
  •  گروه مدیریت صنعتی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین از سال ۱۳۸۵-۱۳۸۸
  •   گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۸۸ - ۱۳۹۲
  •   گروه مدیریت  دانشگاه علم و صنعت از سال ۱۳۹۲ 
حوزه تخصصی عنوان درس  
دانشگاههای تدریس شده
روش های کمّی در مدیریت تحلیل آماری پیشرفته
تصمیم گیری برای مدیران
مدلسازی در مدیریت
برنامه ریزی ریاضی
 
علم و صنعت ایران
دانشگاه تهران
شهید بهشتی
علامه طباطبایی 

بین المللی  امام خمینی قزوین
 رفتار و منابع انسانی تحلیل رفتار مصرف کننده
مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت منابع انسانی
 بازاریابی استراتژی های بازاریابی
مدیریت استراتژیک بازاریابی
مدیریت بازاریابی





 
سوابق پژوهشی
 
مقالات     

لینک مقالات در گوگل اسکولار :
https://scholar.google.com/citations?user=z۳gbpnkAAAAJ&hl=en 

لینک مقالات در اسکاپوس
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=۵۷۲۰۰۰۱۶۰۶۹


کتابهای منتشره
ردیف عنوان کتاب موضوع ­و رشته مرتبط انتشارات سال چاپ
۱ تحلیل عاملی و  معادلات ساختاری  ( ویراست دوم ) تحلیل آماری دانشگاه امام صادق ۱۳۹۵
۲ تحلیل آماری پیشرفته ( ویراست دوم) تحلیل آماری دانشگاه امام صادق ۱۳۹۷
۳ تصمیم گیری چند شاخصه تصمیم گیری ریاضی انتشارات سرخ ۱۳۹۹
۴ تحقیق در عملیات  تصمیم گیری ریاضی نشر هستان ۱۳۸۷
۵ آنچه یک دانشجو باید بداند  روش تحقیق جهاد دانشگاهی ایران ۱۳۹۴
۶ مدیریت تولید و عملیات مدیریت  تولید و عملیات نشر کتاب دانشگاهی ۱۳۹۲

سوابق مشاوره ای و اجرایی - علمی
 
  1. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت و اقتصاد
  2. مشاور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ایران
  3.  مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع مصلحت نظام ایران
  4. مشاور وزارت راه ، مسکن و شهرسازی

مشارکت در طرح های تحقیقاتی
ردیف عنوان پروژه کارفرما
۱ موانع محیطی تاسیس و رشد کسب و کارهای خرد در ایران مرکز پژوهش های مجلس
۲ بررسی سطوح و علل سکوت سازمانی بین استادان و کارکنان دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه شهید بهشتی
۳ تعیین شاخص های تحول در علوم انسانی - اسلامی در حوزه های راهبردی به منظور وصول به مرجعیت قطب علمی دانشگاه عالی دفاع ملی
۴ امکان سنجی راه اندازی قطب علمی در حوزه های راهبردی به منظور وصول به مرجعیت قطب علمی دانشگاه عالی دفاع ملی
۵ بررسی و تعیین الزامات تحقق اهداف راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه منابع انسانی و سنجش نگرش مدیران در این زمینه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم
۶ چالش های کسب و کار در دولت یازدهم مرکز تحقیقاتی آرا
۷ پایش محیط کسب و کار در ایران اتاق بازرگانی  کشور
۸ ارتباط گیری با ایرانیان خارج از کشور جهت جلب مشارکت آنها در کمکهای مالی و تخصصی کمیته امداد امام خمینی
۹ تجربیات دولت برزیل در حمایت از سرمایه گذاری های تولیدی و صادراتی و ارائه پیشنهاد به دولت و مجلس ایران مرکز پژوهشهای مجلس
۱۰ سنجش امنیت سرمایه ­گذاری در ایران  چارچوب مفهومی، روش‌، شاخص و نماگرها مرکز پژوهشهای مجلس

دفعات مشاهده: 29456 بار   |   دفعات چاپ: 1401 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر