[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران

AWT IMAGE

..
مطالب علمی
..
تقویم دروس سمینار و پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد

AWT IMAGE 

..
‌حمایت از پایان‌نامه‌ها
..
مراحل حذف اضطراری

AWT IMAGE

..
دفاعیـــه‌ ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
«رونق تولید»

  

امسال مسئله‌ی «تولید» مطرح است. می‌خواهم مسئله‌ی تولید را به عنوان محور فعّالیّت قرار بدهم. مقصود خود از تولید را ان‌شاءالله در سخنرانی روز اوّل سـال توضیح خواهم داد که منظــور از تولید چیست. تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگــان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی می‌تواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امســـال است؛ لذا من شعـــار را امســال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیـدا کند. از اوّل سال تا آخر سال ان‌شاءالله این معنا به صورت چشمگیری در کشور محسوس باشد. اگر این [طور] شد، امیدواریم که ان‌شاءالله حلّ مشکــل اقتصــادی راه بیفتد.سلام و صلـــوات و درود قلبی خودم را به پیشگاه ولیّ‌عصر (ارواحنا فداه) عرض میکنم و دعای آن بزرگوار را برای شما ملّت عزیز مسئلت میکنم و سعادت ملّت ایران و همه‌ی ملّتهایی که نوروز را گرامــی میدارند، از خدای متعال مسئلت می‌کنم.
«والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

..
امروز: یکشنبه مورخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: صبحانه ی کاری
:: جلسه ی 25 اسفند شورای شاخه
:: جلسه ی 28 اردیبهشت شورای شاخه با دکتر سیادت موسوی
:: جلسه ی 19 اسفند انجمن با مدیر دفتر نظارت و ارزشیابی
:: نشست 14 اسفند شورای شاخه با معاونت آموزش دانشگاه
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: برگزاری دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱/۱۶ | 

AWT IMAGE

 دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه 23 اردیبهشت ماه 95 برگزار می‏گردد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند به آدرس http://www.emdconf.com/index.php مراجعه نمایند.  

محورهای همایش:

  1- کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی

  مدیریت کیفیت فراگیر (مفاهیم و ابزارها)، تعالی سازمانی، سیستم های کیفیت، بهره‌وری ، مدیریت عملکرد، روش‌های حل مساله، شش سیگما

  2- رهبری و رفتار سازمانی

  رهبری، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاری رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبری سازمانی در شرایط بحرانی، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، فرهنگ سازمانی، ارتباطات سازمانی، مدیریت تعارض، مدیریت استرس، کار تیمی، مذاکره

  3- تولید، فرآیند و عملیات

  مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان

  4- مدیریت مالی

  استراتژی‌های مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی شرکت‌ها

  5- مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

  مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

  6- مدیریت استراتژیک و رقابت

  برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت استراتژیک، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح corporation ، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاری مولفه های مختلف استراتژی با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

  7- مدیریت منابع انسانی

  توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعه‌پذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامه‌های نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستم‌های حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM ، مربی گری

  8- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

  استراتژی تکنولوژی، مدیریت نوآوری، مدیریت تحقیق و توسعه، سیاست‌گذاری تکنولوژی، انتقال تکنولوژی

  9- مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان

  استراتژی بازار، تحقیقات بازار، بازاریابی بین‌المللی، بازاریابی خدمات، مدیریت ارتباط با مشتریان، تبلیغات، قیمت‌گذاری، کانال­های بازاریابی، مدیریت برند

  10- اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت

  شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها، روش‌های غنی‌سازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت پیش‌گیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارت‌های حل مسایل اخلاقی، مبانی فلسفی سازمان و نظریه های سازمانی، مبانی فلسفی نظریه های مدیریت، نقد و مقایسه مکاتب فلسفی سازمان و مدیریت و مطالعات تطبیقی

  11- حاکمیت شرکتی و مسوولیت اجتماعی

  نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکت‌های هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمان‌ها بر مسایل اجتماعی و زیست‌محیطی، نقش‌های اجتماعی سازمان‌ها، استمرار و رشد پایدار نظام های مدیریتی

  12- کارآفرینی

  کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، و کارآفرینی، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهکارهای توسعه فرهنگ نوآوری در سازمان ها، موانع توسعه خلاقیت فردی و سازمانی، چالش های موجود در توسعه سازمان های نوآور و کارآفرین

  13- مدیریت دانش ،

  مدیریت دانش و حوزه های سازمانی، سیستم ها، ابزارها و فنون مدیریت دانش، موضوعات و مفاهیم مدیریت دانش، خلق و به اشتراک گذاری دانش، ارزیابی و اندازه گیری مدیریت دانش، مدیریت دانش در عمل، مدیریت دانش و هوشمندی کسب و کار، مدیریت دانش و شبکه ها، امنیت در مدیریت دانش ، حوزه های نوین در مدیریت دانش، داده کاوی و پردازش داده در مدیریت دانش، بزرگ داده ها و مدیریت دانش ، مدیریت دانش، وب و کسب و کار الکترونیکی، مدیریت دانش و نوآوری و جامعه و اقتصاد دانشی 

دفعات مشاهده: 2351 بار   |   دفعات چاپ: 457 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA code
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 3897