wrapper

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۲/۱۱/۹ | 

AWT IMAGE

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند:

اسامی قبول شدگان نهائی برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی در نیمسال دوم سال تحصیلی 93- 1392 طی روزهای آینده (حد اکثر تا آخر هفته جاری) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط، ضمن تبریک به قبول شدگان محترم، توجه عزیزان را به نکات مهم زیر جلب می نماید:

  1. رسمیت یافتن قبولی هر داوطلب در دوره های مورد نظر، مشروط به مراجعه حضوری شخص داوطلب و ثبت نام در مهلتی که دانشگاه ذیلا مقرر می باشد . (عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی می شود)
  2. ثبت نام طی روزهای شنبه مورخ 12 بهمن 92 و یکشنبه مورخ 13 بهمن 92 در پردیس اصلی دانشگاه طبق زمانبندی ذیل انجام خواهد شد.
  3. قبل از ثبت نام لازم است پذیرفته شدگان، مجموعه ای از فرم های پیوست را تکمیل نموده و بهمراه مدارک مورد نیاز ذیل در روز ثبت نام به همراه خود داشته باشند. (فرمهای مورد نظر، به پیوست می باشد.)
  4. همایش توجیهی ویژه پذیرفته شدگان در روز دو شنبه مورخ 14/11/92 برگزار خواهد شد و حضور کلیه پذیرفته شدگان در این همایش الزامی است. (برنامه همایش متعاقبا اعلام خواهد شد)
  5. کلاسها از روز شنبه مورخ 19/11/92 آغاز می شود و هر دانشجو با کد کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود می تواند از طریق سامانه آموزش الکترونیکی (LMS) به کلاسهای خود وارد شود.

زمابندی مراجعه پذیرفته شدگان محترم به شرح زیر اعلام می گردد:

رشته قبولی

روز

تاریخ

از ساعت

تا ساعت

مدیریت اجرائی

شنبه

12/11/92

8:30

12:00

مدیریت سیستم های اقتصادی و اجتماعی و مدیریت تکنولوژی

شنبه

12/11/92

13:30

17:30

مدیریت سیستم و بهره وری

یک شنبه

13/11/92

8:30

12:00

مهندسی فناوری اطلاعات- مخابرات امن

یک شنبه

13/11/92

8:30

12:00

مهندسی فناوری اطلاعات- شبکه های کامپیوتری

یک شنبه

13/11/92

13:30

17:30

مهندسی کامپیوتر- نرم افزار

یک شنبه

13/11/92

13:30

17:30

پذیرش و ثبت نام، فقط طبق زمانبندی اعلام شده بر حسب رشته ، انجام می پذیرد. لذا موکدا توصیه می شود از مراجعه درخارج از زمانبندی اعلام شده خودداری فرمائید.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام قبول شدگان محترم به شرح زیر اعلام می گردد:

  1. اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسی (دانشنامه یا گواهینامه موقت پایان تحصیلات) 
  2. اصل و یک برگ تصویر ریز نمرات تایید شده دوره کارشناسی.

تذکر: در صورتی که داوطلب، تا کنون ریز نمرات تایید شده را از دانشگاه محل تحصیل کارشناسی خود تهیه نکرده باشد می تواند به صورت مشروط ثبت نام نماید و حد اکثر تا پایان اسفند ماه جهت تهیه و ارائه آن فرصت دارد. در صورت عدم ارائه ریز نمرات تایید شده، ثبت نام دانشجو ابطال خواهد شد.

  1. اصل شناسنامه و کارت ملی.
  2. دو سری تصویر تمامی صفحات شناسنامه.
  3. دو برگ تصویر پشت و روی کارت ملی.
  4. اصل و یک برگ تصویر مدرک نظام وظیفه - کارت پایان خدمت یا معافیت دائم) برای داوطلبان دارای کارت پایان خدمت)
  5. تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی با الصاق یک قطعه عکس در محل مربوطه (ویژه مشمولین)
  6. فرم تکمیل شده مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان ورود به دانشگاهها با الصاق یک قطعه عکس در محل مربوطه
  7. اصل فیش بانکی به مبلغ 212000 ریال به حساب شماره 74803 نزد بانک ملی ایران، به نام سازمان سنجش آموزش کشور بابت بررسی صلاحیت عمومی.
  8. شش قطعه عکس پرسنلی 3*4 . (به غیر از 3 قطعه عکسی که روی فرم بررسی صلاحیت نصب نموده اید.)- لطفا هر شش قطعه عکس را بعد از پشت نویسی، با هم در یک پاکت مخصوص عکس پرسنلی قرار داده و به همراه سایر مدارک تحویل داده شود.
  9. فرم تکمیل شده منشور اخلاقی.
  10. فرم مشخصات عمومی.
  11. فرم تعهد نامه ثبت نام.
  12. واریز مبلغ دوازده میلیون ریال از طریق سیستم گلستان (سایت ثبت نام آزمون) بابت شهریه ثابت نیمسال دوم سال تحصیلی 93- 1392 (اولین ترم تحصیلی شما) و ارائه پرینت تایید واریز.

تذکر:

در صورت عدم حضور در روز ثبت نام، قبولی شما کم لن یکن تلقی گردیده و افراد معرفی شده در لیست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

دانشگاه نسبت به تصمیم سازی در خصوص لیست ذخیره ها بعد از تاریخ 92/11/19اطلاع رسانی خواهد کرد

واریز شهریه ها فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سیستم گلستان قابل قبول است.

میزان شهریه متغیر و نحوه واریز آن بعد از ثبت نام اعلام خواهد شد.

کلمه کاربری جهت ورود به سیستم گلستان کد داوطلبیiust922 و کلمه عبور کد ملی هر داوطلب می باشد. ((به عنوان مثال داوطلب با کد 53647 و کد ملی 1125354598 با مشخصات یوزر  iust92253647 و پسورد 1125354598 میتواند وارد سایت گلستان شود.((

در صورت مواجهه با مشکل فنی در ورود به سایت ثبت نام و یا نحوه پرداخت الکترونیکی شهریه می توانید با شماره تلفن 77240168 تماس حاصل فرمائید.
 

فرم مشخصات عمومی پذیرفته شدگان

فرم بررسی صلاحیت عمومی

فرم تعهد

فرم درخواست معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول

منشور اخلاقی برادران

منشور اخلاقی خواهران

 

با آرزوی موفقیت

حوزه معاونت آموزشی دانشگاه

07/11/92

 

 



   
تمامی حقوق برای مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران محفوظ است.

تماس با مرکز آموزش الکترونیکی

  • آدرس: ايران، تهران، ميدان رسالت، خ هنگام، خ دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ايران، صندوق پستی: ۳۶۳-۱۶۸۴۵
  • تلفن:  ۲-۷۷۲٠۹٠۲٠-٠۲۱
  • نمابر:  ۷۷۲۴٠۵۹۲-٠۲۱

ورود به LMS - دانشجویان جاری