[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران

AWT IMAGE

..
مطالب علمی
..
تقویم دروس سمینار و پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد

AWT IMAGE 

..
‌حمایت از پایان‌نامه‌ها
..
مراحل حذف اضطراری

AWT IMAGE

..
دفاعیـــه‌ ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
«رونق تولید»

  

امسال مسئله‌ی «تولید» مطرح است. می‌خواهم مسئله‌ی تولید را به عنوان محور فعّالیّت قرار بدهم. مقصود خود از تولید را ان‌شاءالله در سخنرانی روز اوّل سـال توضیح خواهم داد که منظــور از تولید چیست. تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگــان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی می‌تواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امســـال است؛ لذا من شعـــار را امســال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیـدا کند. از اوّل سال تا آخر سال ان‌شاءالله این معنا به صورت چشمگیری در کشور محسوس باشد. اگر این [طور] شد، امیدواریم که ان‌شاءالله حلّ مشکــل اقتصــادی راه بیفتد.سلام و صلـــوات و درود قلبی خودم را به پیشگاه ولیّ‌عصر (ارواحنا فداه) عرض میکنم و دعای آن بزرگوار را برای شما ملّت عزیز مسئلت میکنم و سعادت ملّت ایران و همه‌ی ملّتهایی که نوروز را گرامــی میدارند، از خدای متعال مسئلت می‌کنم.
«والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

..
امروز: پنجشنبه مورخ ۲ خرداد ۱۳۹۸
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: شانزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران
:: دعای روزهای مهمانی خدا
:: ضیافت الهی
:: نشست فرهنگی اساتید/بررسی ادوار متفاوت امامت در عصر حضور امامان(ع) و رونمایی از کتاب"فرشته درآید"-1398/2/16
:: مسابقه فرهنگی کارکنان/ شهر خدا ، رمضان و رازهای روزه داری/ 17 اردیبهشت1398
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۲/۳/۲۹ | 

  AWT IMAGE

  عنوان رساله : تعیین نقطه نفوذ سفارش در محیط زنجیره تامین تحت شرایط تقاضا و زمان تدارک غیرقطعی

 

 

 دانشجو: مهدی فتحی                     E_Mail: mfathi@iust.ac.ir

 استاد راهنما: دکتر تیموری

 استاد مشاور: دکتر مدرس یزدی

 تاریخ دفاع: سه شنبه 11/4/92 ساعت 9 صبح

 

  چکیده

  با توجه به پویایی ساختار زنجیره­های تامین، مسئله تناسب عرضه و تقاضا همواره یکی از مسائل اساسی در مدیریت زنجیره­های تامین بوده است. یکی از تصمیمات استراتژیک زنجیره­های تامین در بحث مدیریت موجودی، تعیین نقطه نفوذ سفارش در محیط زنجیره است که متناسب با صنعت و زنجیره تامین مورد مطالعه می­تواند به صورت مسئله­ی متفاوتی مطرح شود. لذا در این تحقیق از بین موضوعات مطرح در زمینه­ی مدیریت موجودی، به مسئله­ی تعیین محل نقطه نفوذ سفارش در محیط زنجیره­تامین پرداخته شده است. هدف رساله ­ ، تعیین نقطه نفوذ سفارش در محیط زنجیره ­ تامین تحت شرایط عدم ­ قطعیت تقاضا و مدت ­ زمان تحویل است. جهت دستیابی به این هدف در گزارش حاضر، ابتدا در فصل اول مطالبی پیرامون کلیات ، تعاریف ، مفاهیم کلی و ادبیات موضوع محیط زنجیره ­ تامین و نقطه نفوذ سفارش ارائه شده است و در انتهای این فصل به اهمیت تصمیم ­ گیری و ضرورتهای توجه به نقطه نفوذ سفارش در زنجیره تامین پرداخته می‌شود. پس از مقدمه، در فصل دوم این پایان ­ نامه به مرور ادبیات نقطه نفوذ سفارش و مدلسازی آن در محیط زنجیره تامین می‌پردازیم و در انتهای فصل موضوع رساله توضیح داده می‌شود. در ادامه جهت پاسخگویی به سئوال تحقیق مبنی بر چگونگی تعیین مکان نقطه نفوذ سفارش در محیط زنجیره ­ تامین، در فصل ­ سوم مدلهای تعیین نقطه نفوذ سفارش در محیط ­ های زنجیره ­ تامین MTS-MTO ، MTS و MTO در قالب پنج بخش مختلف، تشریح می ­ گردد. نهایتاً در فصل چهارم به نتیجه ­ گیری از هر بخش فصل سوم و در ادامه مقالات استخراج شده از هر بخش پایان ­ نامه و در انتها پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی می ­ پردازد.

  واژه کلیدها: تئوری صف، نقطه نفوذ سفارش، محیط زنجیره­ تامین، مدیریت موجودی، برنامه ­ ریزی تولید، قیمت­گذاری، تولید برای ذخیره­سازی، تولید بر اساس سفارش مشتری

 

دفعات مشاهده: 4896 بار   |   دفعات چاپ: 708 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 62 بار   |   0 نظر

CAPTCHA code
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

مطالب مشابه


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 3862