[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره مرکز کارآفرینی::
کارآفرینی::
کسب و کار::
آیین نامه ها::
اخبار مرکز کارآفرینی::
جشنواره ها::
کارگزاران فن راه ::
کتاب های کارآفرینی::
کارآفرینی دانش بنیان::
کارآفرینان ایرانی::
مقالات کارآفرینی::
پایگاه های مرتبط::
آلبوم تصاویر::
هسته های دانشجویی::
تماس با ما::
مراکز کاریابی::
::
لینک های مفید
..
تلگرام

کانال تلگرام ما را دنبال کنید

AWT IMAGE

https://telegram.me/karafariniiust

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر خود را در رابطه با سایت مرکز کارآفرینی بفرمائید.
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
پیوندها
..
GEM IRAN

AWT IMAGE

..
Doing Business

AWT IMAGE

..
بنیاد ملی نخبگان

AWT IMAGE 

..
MBTI test

AWT IMAGE

..
ارزیابی شرکتهای دانش بنیان

AWT IMAGE

..
کتاب و نشریات
..
صندوق نوآوری و شکوفایی

AWT IMAGE

..

AWT IMAGE

:: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری ::

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری در روزهای ۱٤و۱٥ مهرماه ١٣٨٩ با همکاری سازمان‌ها و موسسات ملی و بین‌المللی در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه برگزار می‌شود. از کلیه صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا مقالات علمی و پژوهشی، و نتایج تجربیات عملی خود را مطابق با محورهای کنفرانس، در این اتفاق علمی مشارکت دهند. به‌طور کلی انتظار می‌رود مقالات رسیده به کنفرانس، دارای محتوای پژوهشی و تحقیقاتی در مبانی نظری، الگوها و تجربیاتی عملی، فنون و مهارت‌های تخصصی متناسب با محورهای مطروحه کنفرانس باشند. از محورهای دومین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری انتظار می‌رود در تعمیق بحث سرمایه فکری در منطقه موثر باشند. محورهای دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت سرمایه فکری عبارتند از:

AWT IMAGE مفاهیم و چارچوب‌های سرمایه فکری:
سرمایه‌ انسانی ♦ سرمایه ساختاری ♦ سرمایه بازار ♦ سرمایـه مـشتـری ♦ سرمـایـه عـلاقـه ‌داران ♦ بـرنـد و عـلائـم تجـاری ♦ سـرمایه سـازمانی ♦ سرمایـه فرآیندی ♦ سرمایـه نوآوری و نوپدید ♦ سرمـایـه اجتمـاعـی ♦ سرمـایـه ارتبـاطاتی ♦ سرمـایـه / دارائـی دانشـی و اطـلاعـاتـی ♦ مـالکیت فکـری ♦ رویـه‌هـای کسب و کـار ♦ پویایی سرمایه فکری ♦ مزایا و محدودیت کاربرد نظریـه سرمـایـه فکـری ♦ چیدمـان راهبردی ♦ نـظـام مـلـی نـوآوری
 
AWT IMAGE شناسایی، ارزش‌گذاری، سنجش و حسابداری سرمایه فکری:
شـنـاسـایـی دارائـی‌هـای نـامـشـهـود ♦ حسـابداری سـرمایه فـکـری و نـامـشـهـود ♦ ارزش‌گذاری سرمایه فکری ♦ سرمایه فکری و زنجیره ارزش ♦ سنجش و ارزیابی سرمایه فکری ♦ ارزیـابـی و سـنـجش دارایـی‌هـای دانـشـی ♦ ارزیابی و سنجش مالکیت فکـری ♦ سنجش برند ♦ تحلیل اثـر سرمـایـه فکـری بـر ارزش سهـام ♦ اظهارنامـه‌ مالی و اظهارنـامه سرمـایـه فکـری ♦ حسابداری سرمایـه انسانـی ♦ تحـلیل مدل‌ها‌، شاخص‌هـا، سنجـه‌ها و فاکتـورهای سنـجش سرمایه فکری ♦ تحلیل مدل‌های سنجش مستقیم ♦ تـحلیـل مـدل‌هـای تـوصیـفـی سـنـجـش ♦ تحلیل مدل‌های سنجش مبتنی بر سرمایه بازار ♦ تـحلیـل مـدل‌هـای سنـجـش بـازده دارایی ♦ تـحلیـل مـدل‌هـای سنجـش کـارت امتیازی ♦ تـحـلیـل مـدل‌هـای سنـجـش تـجسـمـی ♦ تـحـلیـل مـدل‌های سنـجـش تـجـویـزی ♦ تـحـلیـل مدل‌های سنجش دارایی‌های دانشی ♦ روش‌هـای تنظیم ترازنامه، اظهـارنامه و گزارش سـرمـایـه فـکـری و نـامـشـهـود
 
AWT IMAGE سرمایه فکری و حقوق:
حقوق مالکیت فکری ♦ بنیان حقوقی برندها و علائـم تجـاری ♦ تفاهم‌نامـه هـا و قـراردادهـا ♦ حـق اختـراع، ایـده، امتیـازات انـحصـاری ♦ قواعد همکاری بیـن سازمـانی ♦ مقـررات‌زدایی
 
AWT IMAGE سرمایه فکری و مدیریت:
منابع و دارایی‌های نامشهود ♦ مدیریت برند ♦ ارتبـاطـات سـازمـانی و مـیـان سـازمـانـی ♦ معمـاری سـامـانه‌ مدیریت سرمایه فکـری ♦ رهیافت‌های جدید در مدیریت دانش ♦ مدیریت فنآوری ♦ دانش مشتری ♦ سازمان‌های یادگیـرنـده ♦ سـازوکارهای اشتراک و خلق دانش ♦ مدیریت سرمایه انسانی ♦ مدیریت نوآوری و مالکیت فکری ♦ مـدیـریـت هـمکـاری‌هـای بیـن سـازمـانی ♦ مهارت‌های مدیر، رهبر و مرشد در اداره دانش سازمانی ♦ مدیریت دانش میان فرهنگی
 
AWT IMAGE سرمایه فکری و اقتصاد:
احصای سرمایه فکری ملی، منطقه‌ای و شهری ♦ خصوصی‌سازی، آزادسازی و انحصار‌زدایی ♦ سرمایه فکری و بازار سهام ♦ اقتصاد دانشی ♦ سرمایه فکری فرامـرزی ♦ سرمایه فکری و اقتصاد جهـانی ♦ مدیریت مالی و سرمایه فکری
 
AWT IMAGE سرمایه فکری و جامعه:
سرمایـه فکـری و هویـت ♦ یـادگیـری تجـربی ♦ یادگیری مشارکتی ♦ چارچوب‌های فنی اجتماعی ♦ مدیریـت اخـلاق و فرهنـگ ♦ جـامعه‌ی دانشی ♦ نگاشت، تجزیه و تحلیل و شناخت‌شناسی شبکه اجتماعی ♦ سرمایه فکری‌وفرهنگ‌های قومی و ملی ♦ سرمایه فکری و سیاست‌های مـلـی نـوپردازی
 
AWT IMAGE سرمایه فکری و کارآفرینی:
احصای سرمایه فکری دانشگاه‌ها مراکز تحقیقاتی، تولیدی، بهداشتی،ورزشی، فرهنگی، هنری و... ♦ سـرمـایـه فـکــری و ارزش‌ آفـریـنــی ♦ فلسفه کسب و کار با رهیـافت‌های سرمایه فکری ♦ مطالعات موردی سرمایه فکری و مدیریت دانش ♦ سـرمـایـه فـکـری و فـضـای مـجـازی



   ملاک‌های داوری، دامنه‌ای از اصالت علمی، روش تحقیق و شیوه نگارش تا دربردارندگی تجربیات عملی و قابلیت الگوبرداری، را شامل می‌شود. مقالات و تجربیات منتخب در دو بخش شفاهی و پوستری در زمان برگزاری کنفرانس در سالن اصلی و یا سالن‌های جانبی با نظارت پانل‌های تخصصی ارایه خواهند شد. در نهایت با جمع‌بندی نظرات داوران کمیته علمی، پانل‌های تخصصی و شرکت‌کنندگان کنفرانس، مقالات برتر انتخاب‌شده و از نویسندگان مقالات برگزیده با اهدای جایزه، تندیس و لوح تقدیر قدردانی خواهد شد. با توجه به ترجمه هم‌زمان، علاقه‌‌مندان به ارائه مقاله متناسب با محورهای پیش‌‌بینی‌‌شده، می‌‌توانند مقالات انگلیسی یا فارسی خود را با استفاده از راهنمای تهیه مقالات آماده‌‌سازی، از طریق سایت کنفرانس ارسال کنند.

تاریخ‌های مهم کنفرانس:
فرصت ارسال اصل مقاله: 31 تیر ماه 1389

اعلام نتایج داوری: 1 شهریور ماه 1389

نشانی الکترونیکی کنفرانس: www.IICM.ir

پست الکترونیکی: info@iicm.ir

نمابر: 4155005-0241

تلفن: 4155001-0241

دفعات مشاهده: 8584 بار   |   دفعات چاپ: 1448 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 234 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 69 queries by YEKTAWEB 4372