[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
زیر مجموعه ها::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
کنفرانس

ششمین کنفرانس پیشرفتهای
اخیر در مهندسی راه آهن
18 و 19 خرداد 1398

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آزمایشگاه مرجع ترمز

AWT IMAGE

..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: آزمایشگاه بارگذاری خطوط ایستگاه بهرام ::

  آزمایش بارگذاری خط راه­آهن (ایستگاه بهرام)

 

  کارفرما: مرکز تحقیقات راه­آهن

  مشاور: معاونت پژوهشی دانشکده راه­آهن دانشگاه علم و صنعت

  مجری: دکتر سعید محمدزاده

AWT IMAGE 

    شکل 1-الف-کرنش سنج ­ های نصب شده وپوشش روی آنها بوسیله خمیر سیلیکن

AWT IMAGE 

  شکل1-ب- نصب کرنش سنج روی تراورس

AWT IMAGE 

  شکل 1-ج- تغییرمکان‌سنج 25 میلیمتری نصب شده روی پایه جهت اندازه­گیری تغییرمکان قائم تراورس

AWT IMAGE 

  شکل 1-د- شتاب ‌سنج­های نصب شده روی پایه ریل وتراورس

 

ایستگاه بهرام از نظر موقعیت مابین ایستگاه­های ری و ورامین در مسیر راه­آهن تهران-مشهد قرار دارد و فاصله آن تا ایستگاه ری 16 کیلومتر است. این ایستگاه دارای 6 خط میباشد که آزمایش­ها روی خطوط 4و5 آن انجام گرفت. درآزمایش­هایی که روی این دو خط انجام گرفت مجموعا 95 سنسور استفاده شد.39 عدد کرنش سنج 44 عدد شتاب سنج و 6 عدد نیرو سنج و6 عدد تغییر مکان سنج. 31 آزمایش در خط چهار و 18 آزمایش در خط پنج با عبور یک لکوموتیو به همراه یک واگن باری انجام شد. آزمایش عبور قطار در سه مرحله­ی، قبل از زیرکوبی، بعد از زیرکوبی و بعد از پایدارسازی انجام گردید.
دفعات مشاهده: 6987 بار   |   دفعات چاپ: 1645 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 163 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.38 seconds with 68 queries by YEKTAWEB 3855